Taas vähän vanhempi muttei yhtään viisaampi.
Mä nauran, ilakoin, riehun ja rakastun,
Ryydyn, kituutan, hyydyn ja pysähdyn
Nyt soi: M.A. Numminen: Minä soitan harmonikkaa
keskiviikko, 28. maaliskuu 2007
Taas vähän vanhempi muttei yhtään viisaampi.
Mä nauran, ilakoin, riehun ja rakastun,
Ryydyn, kituutan, hyydyn ja pysähdyn
Nyt soi: M.A. Numminen: Minä soitan harmonikkaa
Kommentit